Zuid-Afrika

Zuid-Afrika Singlereizen

17-daagse single groepsreis Puur Zuid-Afrika (vanaf april 2017)

Vertrek: 30-10-2017

Jordy
10-04-2017 - 21:14 uur
Hallo allemaal,

Ik ben in overweging om deze reis te boeken. Wie heeft al geboekt en heb je verlenging geboekt?
Het lijkt mij heel gezellig om een singlereis te maken en in contact te komen met de medereizigers, dit word mijn eerste singlereis maar wel mijn tweede reis met Fox Reizen.

Groeten,

Jordy (21 jr)
Er zijn 49 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 30
RE: Bianca Borst
13-10-2017 - 18:31 uur
Hoi Allemaal,
Zijn er nog mensen die in de whats app groep willen?
Je kunt mij een prive berichtje sturen en je telefoon nummer aan mij doorgeven.
Dan voeg ik je toe.
Het is nu al heel gezellig hoor!
Groetjes Bianca Borst

RE: Kirsten van den Brink
13-10-2017 - 16:00 uur
Hoi richard,
Ik heb me aangemeld hoor.
Wist je dat er ook al whatsappgroep is.

Groetjes Kirsten
RE: Richard Penninx
13-10-2017 - 15:56 uur
Hallo allemaal het is bijna zover!!

Ik heb zojuist een groep aangemaakt op Facebook misschien leuk om elkaar zo alvast te op te zoeken? South Africa November 2017

Zijn er mensen die uit de buurt van Eindhoven komen en die ook met de trein naar Schiphol gaan?

Gr Richard Penninx
13-09-2017 - 10:45 uur
Een goed leuk idee voor een whatsapp / facebook groep te maken dan kunnen we elkaar alvast wat leren kennen.
RE: Bianca Kerssens
12-09-2017 - 14:02 uur
Hoi Bianca
Dat lijkt me een heel goed idee.
Ik zal mijn mobiele nummer even mailen naar je.
Veel plezier voor degene die zaterdag gaan.
groetjes Bianca Kerssens
12-09-2017 - 13:05 uur
Hoi Allemaal,

Is het misschien handig om wat telefoon nummers uit te wisselen voor a.s zaterdag?
(en voor 30 oktober)
Whats app groep maken? Of Facebook?

Mail me je nummer maar als je dat wilt.
Tot zaterdag en anders tot 30 oktober!

Groetjes Bianca
RE: Richard
11-09-2017 - 23:24 uur
Hoi Bedankt voor jullie reactie!

Ik ga waarschinjnlijk ook niet naar de informatie dag want het kost mijn 3u reizen om naar Hoofdorp te komen! Vind het jammer maar 6u reizen vind Ik toch te veel! Ik zie jullie wel op schiphol tegen die tijd. Gr Richard
RE: Sandra
11-09-2017 - 22:03 uur
Hallo allemaal,
Samen met mijn collega Ingrid ga ik ook deze fantastische reis maken. Helaas kunnen wij aankomende zaterdag niet naar Hoofddorp toe komen maar wij hebben er wel ontzettend veel zin in. Tot over een aantal weken!

Groetjes,
Sandra

RE: Rudi
10-09-2017 - 22:22 uur
Ik ben er om 14.00uur
10-09-2017 - 22:11 uur
Hallo,

Wie gaan er 16 september naar de informatiedag?
31-07-2017 - 17:20 uur
Hoi Lisa,
Ja goed idee, mail me (tegen die tijd) even je telefoon nummer dan kunnen we afspreken.
Groetjes Bianca
RE: Lisa Bakker
31-07-2017 - 13:46 uur
Hoi Bianca,

Ik dacht te hebben gelezen dat jij met OV reist. Ik ga zelf ook met de trein. Het station Hoofddorp ligt 6 minuten lopen van het Fox theater vandaan, dus we kunnen ook samen vanaf het station daar heen lopen?!
Groet Lisa
RE: hetty
08-07-2017 - 08:11 uur
Hallo allemaal
Ik lees net dat onze reis helemaal vol zit.Heel fijn.Nu alleen nog wachten tot 30 oktober.
Groetjes,hetty
RE: Marianne
10-06-2017 - 16:32 uur
Hoi mede reizigers,
Ook voor mij de eerste Singlereis, wel een keer een groepsreis met Fox (vorig jaar) prima geregeld en mooie reis en nu kijk ik uit naar Zuid Afrika (voor het eerst)

Hartelijke groet, Marianne 62 jr
RE: Marianne
10-06-2017 - 16:31 uur
Hoi mede reizigers,
Ook voor mij de eerste Singlereis, wel een keer een groepsreis met Fox (vorig jaar) prima geregeld en mooie reis en nu kijk ik uit naar Zuid Afrika (voor het eerst)

Hartelijke groet, Marianne 62 jr
RE: Marieke
01-06-2017 - 21:08 uur
Hallo allemaal,

Ik heb ook geboekt, zonder verlenging. Lees het forum nu pas voor het eerst, en had me net aangemeld voor 16 september om 1400; leuk, zien we elkaar daar al een keer! Dit is m'n tweede single reis met Fox, vorige keer was top!
Wat een heerlijk vooruitzicht, duurt nog wel heel lang, maar dan genieten we eerst nog even van de zomer hier :-)

Groetjes,
Marieke
RE: Kirsem van den brink
26-05-2017 - 11:00 uur
Hallo allemaal,

Helaas kan ik 16 september geen vrij krijgen om mee te gaan.
Wel jammer want het was leuk geweest om elkaar alvast een keer te ontmoeten.
Ik heb geen verlenging geboekt.

Groetjes Kirsten
26-05-2017 - 10:41 uur
Hoi Richard,
Ik heb geen verlenging geboekt.
Maar ik denk nu al dat ik daar spijt van ga krijgen :)
Kaapstad lijkt me wel erg mooi.
Gr. Bianca
RE: Richard
26-05-2017 - 10:14 uur
Hoi, Zuid-Afrika mensen! Zijn er mensen die een verlening hebben geboekt? 😬
RE: kimberly
25-05-2017 - 23:04 uur
Omg sorry voor de spam. de site bleef hangen en gaf elke keer aan dat die irritante letters niet goed waren :s

RE: Rudi
25-05-2017 - 23:02 uur
Ik ben er om 14.00 uur
25-05-2017 - 22:52 uur
Hallo Bianca,

Waar kom je vandaan? Ik ga met de auto wellicht dat ik je anders in de buurt kan ophalen desnoods om daar te komen. Ik durf niet te zeggen of je daar kan komen met OV

Groetjes Kimberly
25-05-2017 - 22:52 uur
Hallo Bianca,

Waar kom je vandaan? Ik ga met de auto wellicht dat ik je anders in de buurt kan ophalen desnoods om daar te komen. Ik durf niet te zeggen of je daar kan komen met OV

Groetjes Kimberly
25-05-2017 - 22:51 uur
Hallo Bianca,

Groetjes Kimberly
25-05-2017 - 22:51 uur
Hallo Bianca,

Groetjes Kimberly
25-05-2017 - 22:50 uur
Hallo Bianca,

Groetjes Kimberly
Hallo Bianca,

Groetjes Kimberly
Hallo Bianca,

Groetjes Kimberly
25-05-2017 - 22:47 uur
Hoihoi,

Ja is goed. Doen we 14 uur. Ik ga vast reserveren ^^ ik hoop dat ik vrij krijg van werk maar dat probeer ik dan wel op te lossen.

Groetjes
Kimberly
25-05-2017 - 22:47 uur
Hoihoi,

Ja is goed. Doen we 14 uur. Ik ga vast reserveren ^^ ik hoop dat ik vrij krijg van werk maar dat probeer ik dan wel op te lossen.

Groetjes
Kimberly

Single reizen Zuid-Afrika - Ga samen op zoek naar de Big Five

Ontdek Zuid-Afrika in zijn puurste vorm tijdens een van de single reizen in ons aanbod. Ga samen met andere singles op zoek naar de Big Five en geniet van de adembenemende uitzichten van de Panoramaroute. Ga met ons mee op een singlereis in Zuid-Afrika en geniet van alle hoogtepunten van dit prachtige land. Van comfortabele lodges tot volledig georganiseerde excursies, wij zorgen ervoor dat het aan niets zal ontbreken.

Een bijzondere singlereis in Zuid-Afrika

Wij bieden meerdere bijzondere singlereizen in Zuid-Afrika. Kies bijvoorbeeld voor een single reis met een combinatie van safari's en een bezoek aan Kaapstad. Of ervaar de vele aspecten van het échte Zuid-Afrika met onder andere een ontmoeting met de bewoners van Soweto. Voor iedere reis geldt dat deze wordt begeleid door een Afrikaans/Nederlandssprekende reisleider die meteen al voor een unieke sfeer zorgt. De reisleider laat alle mooie plekjes zien en leert u misschien wel een paar Afrikaanse woordjes!

U kiest zelf wat u wilt

Tijdens de single reis in Zuid-Afrika worden diverse optionele excursies aangeboden. Kies zelf aan welke van deze optionele excursies u deel wilt nemen. Denk bijvoorbeeld aan paardrijden in Swaziland of een extra gamedrive in het Hluhluwe Wildreservaat. Een aantal excursies zijn al bij de singlereizen in Zuid-Afrika inbegrepen. Per reis geven wij een uitgebreide beschrijving van het programma van dag tot dag. Zo komt u niet voor verrassingen te staan.

Wanneer naar Zuid-Afrika? 

Een vraag die ons vaak gesteld wordt: wat is de beste reistijd voor Zuid-Afrika? Door het aangename klimaat is Zuid-Afrika het hele jaar door geschikt als reisbestemming. Kiest u voor een singlereis in Zuid-Afrika inclusief safari's in het Krugerpark? Dan zijn de maanden april tot en met oktober ideaal omdat de dieren zich dan rondom de drinkplaatsen concentreren en zo beter zichtbaar zijn. In deze periode kan het in Kaapstad juist wat fris en regenachtig zijn. 

Ga met ons mee en ontdek Zuid-Afrika!

Ga met ons mee en ontmoet andere singles tijdens een bijzondere single reis in Zuid-Afrika. Of kies voor een groepsrondreis of een fly-drive door dit land. Wij bieden de meest complete reizen door Zuid-Afrika die de allermooiste plekjes van Zuid-Afrika laten zien.

footer-vraaghetdefoxreisleider

Heeft u een praktische vraag over één van onze bestemmingen?

Vraag het de FOX reisleider
Terug naar boven