Zuid-Afrika

Zuid-Afrika Singlereizen

17-daagse single groepsreis Puur Zuid-Afrika

Vertrek: 16-10-2017

17-daagse singlereis Puur Zuid-Afrika 16-10-2017
23-05-2017 - 22:31 uur
Beste allemaal,

Zie dat er al 11 mensen geboekt hebben, maar dat er nog geen "discussie" gaande is.
Iemand zin om die aan te zwengelen?

Heb zelf nog niet geboekt..

Gr. G.
Er zijn 29 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 29
RE: Françoise
07-10-2017 - 14:57 uur
Goedemiddag,

Ik heb inmiddels deze reis ook geboekt en zou graag willen toegevoegd worden aan de Whatsapp groep. Kunnen jullie dit regelen?

Alvast bedankt!

Groetjes,
Françoise
RE: Arjan
27-09-2017 - 10:58 uur
Hallo allemaal,

Ik heb er ook heel veel zin in. Zie nu pas dit forum. Kan ik ook worden toegevoegd aan de app ?

mvg,
Arjan
RE: Jojanneke
24-09-2017 - 12:09 uur
Het gaat nu lekker snel! Fijn van de appgroep, ik heb geen Facebook.
Ik moet nog erg veel regelen en verzamelen. Ik was vorig jaar bijvoorbeeld pleisters en desinfectiemiddel vergeten en liep natuurlijk bij een val een wond op.

Ik heb er veel zin in. Nog even
RE: Lia
17-09-2017 - 23:17 uur
Hallo allemaal,
Zie nu pas dit forum, lekker bijdehand.
Heb dus ook geboekt, eerste grote reis en eerste singles reis, spannend! Erg benieuwd of dit gaat bevallen heb er in ieder geval heel veel zin in.
Ben 52 jaar en kom uit Leiderdorp. Leuk om op deze manier alvast kennis te maken!
Hartelijke groet, Lia
RE: Erwin
16-09-2017 - 11:02 uur
Hallo allemaal,

Nog een maandje en we gaan vertrekken! Ik heb er erg veel zin in en
aan het voorbereiden geslagen.

Ik wil ook graag bij de Whatsapp groep. Zo kunnen we elkaar avast een beetje leren kennen
en wat tips uitwisselen.

@ Goof, ik heb je een berichtje gestuurd met mijn nummer.

Tot op de App!
RE: Paul
13-09-2017 - 15:54 uur
Ook welkom Beppie. Begint nu echt te kriebelen en volgens mij heeft uedereen er echt zin in. Je kunt bij Goof je nummer doorgeven om ook bij de groepsapp te komen.
RE: Beppie
12-09-2017 - 10:49 uur
Hallo luitjes,

Al jaren zeg ik dat Zuid Afrika een grote wens voor me is en nu is het zover......ik heb geboekt en heb er onwijs veel zin in.

Groepjes en tot 16 oktober!

BeppieCALLE
RE: Sheneen
30-08-2017 - 09:19 uur
Hoi allen,

Ik heb de reis Zuid Afrika ook geboekt (zonder verlenging). Heel veel zin in! Hoop dat we veel mooie dieren kunnen spotten en ben verder heel benieuwd naar de sporen van de apartheid. Alleen nog een goede camera kopen ;)

Is er al een facebookpagina geopend?

Groetjes
RE: Marja
29-08-2017 - 17:13 uur
Hoi Goof,

Ik heb je een pb gestuurd. Alle bruikbare tips zijn welkom ;-)
Nog een paar weken aftellen.....

Groet,
Marja
RE: Goof
29-08-2017 - 10:39 uur
Nog 7 weken.....
Een vriend van mij is net twee weken terug van deze reis en had wel een aantal bruikbare tips. is er al behoefte aan een Whatsapp-groep om deze te delen? Indien ja, stuur dan aub via de e-mail je telefoonnummer.

Gr.
RE: Paul van den Wijngaart
23-08-2017 - 16:20 uur
Nog een kleine acht weken, dan de reis naar Zuid Afrika. Ik zie er naar uit. Ik heb verlenging geboekt, zodat ik wat meer van Kaapstad kan zien. Zijn er nog meer mensen die verlenging hebben geboekt?
RE: Anneloes
09-08-2017 - 22:59 uur
Hallo reisgenootjes,

Ik ben Anneloes , 25 jaar. Vorig jaar voor het eerst een half jaar gereisd in Azië en heb de smaak te pakken.
Nu voor het eerst een single reis via fox. Ik heb er zin in, tot over twee maanden!
RE: Thekla
19-07-2017 - 09:54 uur
Hallo,

Ik heb deze reis geboekt omdat ik veel mooie dingen heb gehoord over Zuid-Afrika. Mijn ouders en een paar collega's zijn geweest en bijna iedereen noemt het een onvergetelijke ervaring.
Mijn mooiste reis tot nu toe was naar China. Hier heb ik 4 weken op school gezeten en twee weken rondgereisd. Heel bijzondere en mooie bestemming.

Groetjes,
Thekla
08-07-2017 - 19:29 uur
Goedenavondd, de groep is al gezellige aangevuld en zelfs al volgeboekt.
Leuk, ik kijk er al naar uit!
Zuid Afrika stond altijd al op mijn wishlist van vakanties, sinds ik klein was al.....nu stukje groter en ouder :-) dus tijd om te gaan.
Mijn mooiste reis is wel een lastige keuze, maar ik trek graag de natuur in en Fins Lapland met -33 wordt nog vaak besproken en de foto's bekeken.

Nu wel voor het eerst alleen op reis en dan ook nog buiten Europa, vrienden denk dat ik ga emigreren......ach wie weet :-)
08-07-2017 - 18:06 uur
Ik ben overigens 40 jaar, woon in Groningen, maar kom uit noord Holland. Dit is mijn tweede single reis. Vorig jaar ben ik met kras naar Zweden geweest, dat beviel heel goed. Dit jaar wilde ik naar usa of zuid Afrika, de keuze is op deze reis gevallen omdat je veel ziet, maar niet de hele dag in de bus zit. Ik ga natuurlijk voor de big5!

Om te helpen de discussie op gang te brengen;
-Waarom heb je voor deze reis gekozen?
-wat is je mooiste reis ooit en waarom?

Groetjes
27-06-2017 - 20:36 uur
Leuk om te zien dat we met een grote groep gaan! Eerst nog even hier van de zomer genieten en dan ruilen wij fijn een stukje Hollandse herfst in voor een Zuid Afrikaans voorjaar :)
27-06-2017 - 18:44 uur
Hallo ik ben Paul en woon in Hoorn, noord holland. Zuid afrika, ik heb er altijd al een keer naar toe gewild. Al verschillende reizen gedaan, maar deze stond nog op mijn lijst. Ik hoop dat er wel wat meer reacties op deze site komen. Ik heb er zin in!
RE: Peter
27-06-2017 - 11:42 uur
Hoi allemaal! Leuk om zo al even kennis te maken. Ik ben Peter, 36 jaar, kom uit Den Bosch, en dit wordt voor mij de eerste reis naar Zuid-Afrika. Heb er zin in!

Groeten Peter
25-06-2017 - 20:36 uur
Zie net dat de reis volgeboekt is, nu nog 4 maanden aftellen...
RE: Susanne Veen
12-06-2017 - 12:28 uur
wil ik deze week gaan boeken is de reis al volgeboekt, toch maar even gevraagd aan FOX of er nog ruimte is op deze reis van de 16e. zou graag meegaan. vorig jaar naar Thailand geweest met FOX. was echt leuk..

Dus wie weet haak ik nog aan...

Susanne
11-06-2017 - 12:34 uur
Net geboekt, ik ben heel erg benieuwd. Kamer op indeling gekozen. Dit is mijn eerste reis met fox, ik dacht altijd dat het alleen voor jongeren was....
09-06-2017 - 12:20 uur
Ook welkom Thekla,
Ik ben met fox naar Thailand geweest en is mij goed bevallen. Was erg goed verzorgd. Altijd eens naar Zuid Afrika willen gaan en dus eindelijk geboekt met verlenging. Ik heb er zin in.
Groetjes Paul
09-06-2017 - 11:55 uur
Hallo iedereen,

Ik heb deze reis ook geboekt. Voor mij is het ook de eerste keer met Fox en voor het eerste "alleen" op reis.
Goede ervaringen gehoord over reizen met Fox. Ik ben erg benieuwd naar Zuid Afrika en heb er heel veel zin in!

Groet,
Thekla (29, Noord-Holland)
02-06-2017 - 09:21 uur
Gezellig! Ik ben ook van plan om een verlenging te doen, is er nog iemand die dat ook doet?
01-06-2017 - 18:32 uur
Gezellig, er zijn al wat meer mensen bij gekomen in de "discussie" :-)
Ik heb ook een kamer alleen geboekt
Zag net dat we inmiddels met 16 personen staan geboekt.
Wie weet sluiten er nog meer mensen aan in dit gesprek.
RE: Erwin
29-05-2017 - 21:42 uur
Hallo allemaal,

Ik heb net geboekt en ga waarschijnlijk ook mee :)
Ben al met Fox in Costa rica en op Bali geweest.
Dat waren mooie en gezellige reizen.
Ben erg benieuwd naar Zuid Afrika!
Ik heb geen verlenging en een kamer voor alleen gebruik geboekt.
Wat hebben jullie geboekt?
Ook ik kom uit de provincie Utrecht en ben 46 jaar oud.

Groetjes Erwin
29-05-2017 - 14:02 uur
Deze reis geboekt. Hopelijk reageren er meer mensen op dit forum.
28-05-2017 - 20:19 uur
We hebben een gesprek....
Nou Marja, maak je geen zorgen, heb al 3x een singlereis gedaan, is echt het leukste dat er is.

Ga toch maar definitief boeken denk ik, voordat het te laat is.

Gr. G. (Goof)
28-05-2017 - 14:25 uur
Hoi G.,

Ik heb de reis inmiddels geboekt. Eerste keer voor mij met Fox en alleen op vakantie. Spannend maar ook al veel zin in!!!!
Ik heb geen verlenging geboekt
Ben 37 jaar en kom uit de provincie Utrecht
Wie volgt?

Groet,
Marja

Single reizen Zuid-Afrika - Ga samen op zoek naar de Big Five

Ontdek Zuid-Afrika in zijn puurste vorm tijdens een van de single reizen in ons aanbod. Ga samen met andere singles op zoek naar de Big Five en geniet van de adembenemende uitzichten van de Panoramaroute. Ga met ons mee op een singlereis in Zuid-Afrika en geniet van alle hoogtepunten van dit prachtige land. Van comfortabele lodges tot volledig georganiseerde excursies, wij zorgen ervoor dat het aan niets zal ontbreken.

Een bijzondere singlereis in Zuid-Afrika

Wij bieden meerdere bijzondere singlereizen in Zuid-Afrika. Kies bijvoorbeeld voor een single reis met een combinatie van safari's en een bezoek aan Kaapstad. Of ervaar de vele aspecten van het échte Zuid-Afrika met onder andere een ontmoeting met de bewoners van Soweto. Voor iedere reis geldt dat deze wordt begeleid door een Afrikaans/Nederlandssprekende reisleider die meteen al voor een unieke sfeer zorgt. De reisleider laat alle mooie plekjes zien en leert u misschien wel een paar Afrikaanse woordjes!

U kiest zelf wat u wilt

Tijdens de single reis in Zuid-Afrika worden diverse optionele excursies aangeboden. Kies zelf aan welke van deze optionele excursies u deel wilt nemen. Denk bijvoorbeeld aan paardrijden in Swaziland of een extra gamedrive in het Hluhluwe Wildreservaat. Een aantal excursies zijn al bij de singlereizen in Zuid-Afrika inbegrepen. Per reis geven wij een uitgebreide beschrijving van het programma van dag tot dag. Zo komt u niet voor verrassingen te staan.

Wanneer naar Zuid-Afrika? 

Een vraag die ons vaak gesteld wordt: wat is de beste reistijd voor Zuid-Afrika? Door het aangename klimaat is Zuid-Afrika het hele jaar door geschikt als reisbestemming. Kiest u voor een singlereis in Zuid-Afrika inclusief safari's in het Krugerpark? Dan zijn de maanden april tot en met oktober ideaal omdat de dieren zich dan rondom de drinkplaatsen concentreren en zo beter zichtbaar zijn. In deze periode kan het in Kaapstad juist wat fris en regenachtig zijn. 

Ga met ons mee en ontdek Zuid-Afrika!

Ga met ons mee en ontmoet andere singles tijdens een bijzondere single reis in Zuid-Afrika. Of kies voor een groepsrondreis of een fly-drive door dit land. Wij bieden de meest complete reizen door Zuid-Afrika die de allermooiste plekjes van Zuid-Afrika laten zien.

footer-vraaghetdefoxreisleider

Heeft u een praktische vraag over één van onze bestemmingen?

Vraag het de FOX reisleider
Terug naar boven