Zuid-Afrika

Zuid-Afrika Singlereizen

22-daagse single groepsreis Zuid-Afrika, Swaziland & Lesotho

Vertrek: 15-12-2017

Geesje
12-07-2017 - 15:13 uur
Hallo medereizigers.

Ik ben Geesje 29 jaar, woon in Staphorst. Ik heb zojuist deze singlereis geboekt. Heb er onwijs veel zin aan. Dit is mijn eerste keer dat ik met fox mee reis en ook de eerste keer naar Zuid Afrika. Nu wachten op een hele mooie reis/vakantie.

Ik hoop op een reactie terug.

Groetjes Geesje
Er zijn 39 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 30
RE: Olivera
30-11-2017 - 19:41 uur
Hallo medereizegers,
Ik ben Olivera en ik ga mee. Voor het eerste keer in Zuid Africa. In het voorjaar op Galapagos eilanden geweest, in 2016 op Antarctica met Sawadee. Ik ben 62 jaar oud en nogsteeds werkzaam. Ik hoop dat we samen een leuke tijd kunnen beleven. Groeten, Olivera
RE: Geesje
26-10-2017 - 22:43 uur
Hoi Martijn..

Leuk dat je ook mee gaat! Als jou het leuk lijkt om ook op de groepsapp te willen kan je mij je nr prive sturen dan voeg ik je toe😀

Groetjes Geesje
RE: Martijn
25-10-2017 - 18:58 uur
Hoi allen,
Ik ben Martijn, 32 jaar, kom uit 's-Hertogenbosch en ongeveer twee weken geleken heb ik deze reis ook geboekt. Vorig jaar met Sawadee naar Cuba geweest en dus dit jaar met Fox naar Zuid-Afrika. Ik heb er zin in :). Nog maar 1,5e maand!
RE: Dirk Jan
14-10-2017 - 22:55 uur
Hallo iedereen,

Ik heb 2 weken geleden ook deze reis geboekt, afgelopen zomer naar Costa Rica geweest, ook via Fox.
Dit was een fantastische reis en alles was goed geregeld. Ik heb toen zeer positieve verhalen over deze reis gehoord. We gaan het met z'n allen zien en beleven.

Groeten Dirk Jan.
13-10-2017 - 22:07 uur
Hoi Hanneke,

Ik heb je nr helaas niet ontvangen 😕 zou je die alsnog willen sturen. Dan voeg ik je toe op de groepsapp.

Groet Geesje
10-10-2017 - 18:23 uur
Hoihoi..

Leuk dat je mee gaat! Toch vrij kunnen krijgen👌 ja dat klopt als je er bij wil kan je privé bericht sturen met je nr.

Groetjes Geesje
RE: Renee
10-10-2017 - 18:19 uur
Hallo allemaal,

Ik heb zojuist de reis geboekt. Kijk er nu al naar uit!
Las in één van de berichten iets van een whatsapp groep?

Groetjes Renée
RE: Esther
07-10-2017 - 14:49 uur
Hoi allemaal,

Ik heb zojuist deze reis ook geboekt. Nog even de definitieve bevestiging afwachten. Ik hoop dat het allemaal lukt. Ik heb er in ieder geval heel veel zin in.
Mijn voorkeur ging ook uit naar de 22 daagse reis, omdat je toch meer ziet en inderdaad de binnenlandse vlucht niet hebt.
Het aantal deelnemers staat nu op 20 zie ik, dus mocht je de reis ook willen boeken, wees er snel bij Renee ;)

Groetjes,
Esther
07-10-2017 - 14:40 uur
Sorry dat mijn reactie zo vaak is geplaatst. Ik dacht dat er iets mis was gegaan.
07-10-2017 - 14:39 uur
Ik denk dat ik ook eerder neig naar de 22daagse reis. Zie je toch net wat meer. Kerst en oud en nieuw daar vieren lijkt mij ook leuk! Ga volgende week eens vragen op het werk of ik vrij kan krijgen.

Groetjes Renee
07-10-2017 - 14:39 uur
Ik denk dat ik ook eerder neig naar de 22daagse reis. Zie je toch net wat meer. Kerst en oud en nieuw daar vieren lijkt mij ook leuk! Ga volgende week eens vragen op het werk of ik vrij kan krijgen.

Groetjes Renee
07-10-2017 - 14:38 uur

Groetjes Renee

Groetjes Renee

Groetjes Renee
07-10-2017 - 14:21 uur
Hallo Renee

Ik heb deze keuze gemaakt omdat ik wat meer wou zien van Zuid-Afrika.. 17 dgn vind ik ook te kort, tijd vliegt voorbij. En ik wou de binnenlandse vlucht niet. Het gevoel dat ik heel wat oversla. Mijn keuze was daardoor snel gemaakt. 😀😀 Met kerst en oud nieuw daar lijkt me ook leuk.

Groetjes Geesje
07-10-2017 - 14:14 uur
Hallo allemaal,

Wat leuk een forum!
Het is al heel lang mijn droom om eens naar Zuid Afrika te gaan. Alleen twijfel ik of ik voor de 17 daagse reis moet gaan of de 22 daagse. Wat is de reden dat jullie voor 22 dagen hebben gekozen?

Graag hoor ik van jullie.
Groetjes,
Renee
07-10-2017 - 14:14 uur
Hallo allemaal,

Wat leuk een forum!
Het is al heel lang mijn droom om eens naar Zuid Afrika te gaan. Alleen twijfel ik of ik voor de 17 daagse reis moet gaan of de 22 daagse. Wat is de reden dat jullie voor 22 dagen hebben gekozen?

Graag hoor ik van jullie.
Groetjes,
Renee
26-09-2017 - 22:16 uur
Hoihoi..

Ja idd nog een paar en de groep is compleet.
Bert, wou jij ook nog op de whatsapp groep? Zoja kan je nr privé sturen

Groet Geesje.
RE: Johnny
26-09-2017 - 21:11 uur
Kijk! Onze reisgenoten krijgen een naam😁 Nog een paar en de groep is compleet.
RE: Wouter
26-09-2017 - 20:32 uur
Hallo,

Ik ga ook mee met deze reis. Voor mij de eerste keer naar Zuid-Afrika. Heb er nu al zin in!

Gr
Wouter
RE: L.Koster
26-09-2017 - 18:46 uur
Hallo medereizigers,

Ik ben Bert en woon in de Haarlemmermeer,gepensioneerd,en heb deze reis ook geboekt.
Voor mij is het de eerste keer dat ik een reis ga maken in groepsverband.
Voorheen,samen met mijn vrouw,zelf de reizen samengesteld o.a. Amerika/Canada/Thailand/Maleisié.
Ik heb er veel zin in en hoop op een mooie reis.

Groetjes Bert
24-09-2017 - 22:44 uur
Hoi,

Dankjewel voor jullie reacties.
Ik ga er nog even over nadenken en kijken of ik vrij kan regelen van m'n werk.

Groetjes,
Esther
24-09-2017 - 19:17 uur
Hoihoi..

Ik heb voor kamer op indeling gekozen. Ja rond kerst en oud en nieuw daar lijkt mij ook leuk is wat anders 😀

Groetjes Geesje
RE: Marjolein
24-09-2017 - 17:35 uur
Hoi, ik heb voor alleengebruik gekozen, ik weet wel dat er een aantal zijn die voor een gedeelde kamer hebben gekozen. Fox kan je over de meest actuele stand van zaken informeren. Leuk als je mee zou gaan!
24-09-2017 - 17:30 uur
Hallo allemaal,

Ik zit er ook over te denken om deze reis te boeken. Het lijkt me echt een super mooie reis waarin je heel veel mooie dingen ziet.
En leuk om oud en nieuw een keer ergens ander te vieren :)
Hebben jullie de reis geboekt met een kamer voor alleengebruik of kamer op indeling?

Groetjes,
Esther (34)
RE: Hanneke
15-09-2017 - 08:18 uur
Hallo allemaal,

Ik ga ook mee in december. De eerste keer naar Zuid Afrika en de eerste keer een groepsreis. Ik laat mij verassen :) . Heb er erg veel zin in! Leuk dat de groep al zo groot is.

Gr. Hanneke
RE: Johnny
13-09-2017 - 17:00 uur
Lilian,

Voor mij geldt het zelfde als Geesje, maar ook om de Kerstdagen en Nieuwjaar eens ergens anders door te brengen.
13-09-2017 - 13:01 uur
Hallo Lilian..

Ik heb deze keuze gemaakt omdat ik wat meer wou zien van Zuid-Afrika.. 17 dgn vind ik ook te kort, tijd vliegt voorbij. En ik wou de binnenlandse vlucht niet. Het gevoel dat ik heel wat oversla. Mijn keuze was daardoor snel gemaakt. 😀😀

Groetjes Geesje
RE: Lilian
13-09-2017 - 10:48 uur
Hallo Allemaal,

Leuk ,dit Forum!
Twijfel op dit moment heel erg over de keuze 22 daagse Afrika reis 15 dec
of de Puur Afrika 17 dagen 18 dec ?
Weten jullie misschien meer en waarom keuze gemaakt voor de 22 daagse reis?
Zie graag jullie mening tegemoet ,
Zonnige groet,
Lilian

RE: Lilian
13-09-2017 - 10:48 uur
Hallo Allemaal,

Leuk ,dit Forum!
Twijfel op dit moment heel erg over de keuze 22 daagse Afrika reis 15 dec
of de Puur Afrika 17 dagen 18 dec ?
Weten jullie misschien meer en waarom keuze gemaakt voor de 22 daagse reis?
Zie graag jullie mening tegemoet ,
Zonnige groet,
Lilian

Single reizen Zuid-Afrika - Ga samen op zoek naar de Big Five

Ontdek Zuid-Afrika in zijn puurste vorm tijdens een van de single reizen in ons aanbod. Ga samen met andere singles op zoek naar de Big Five en geniet van de adembenemende uitzichten van de Panoramaroute. Ga met ons mee op een singlereis in Zuid-Afrika en geniet van alle hoogtepunten van dit prachtige land. Van comfortabele lodges tot volledig georganiseerde excursies, wij zorgen ervoor dat het aan niets zal ontbreken.

Een bijzondere singlereis in Zuid-Afrika

Wij bieden meerdere bijzondere singlereizen in Zuid-Afrika. Kies bijvoorbeeld voor een single reis met een combinatie van safari's en een bezoek aan Kaapstad. Of ervaar de vele aspecten van het échte Zuid-Afrika met onder andere een ontmoeting met de bewoners van Soweto. Voor iedere reis geldt dat deze wordt begeleid door een Afrikaans/Nederlandssprekende reisleider die meteen al voor een unieke sfeer zorgt. De reisleider laat alle mooie plekjes zien en leert u misschien wel een paar Afrikaanse woordjes!

U kiest zelf wat u wilt

Tijdens de single reis in Zuid-Afrika worden diverse optionele excursies aangeboden. Kies zelf aan welke van deze optionele excursies u deel wilt nemen. Denk bijvoorbeeld aan paardrijden in Swaziland of een extra gamedrive in het Hluhluwe Wildreservaat. Een aantal excursies zijn al bij de singlereizen in Zuid-Afrika inbegrepen. Per reis geven wij een uitgebreide beschrijving van het programma van dag tot dag. Zo komt u niet voor verrassingen te staan.

Wanneer naar Zuid-Afrika? 

Een vraag die ons vaak gesteld wordt: wat is de beste reistijd voor Zuid-Afrika? Door het aangename klimaat is Zuid-Afrika het hele jaar door geschikt als reisbestemming. Kiest u voor een singlereis in Zuid-Afrika inclusief safari's in het Krugerpark? Dan zijn de maanden april tot en met oktober ideaal omdat de dieren zich dan rondom de drinkplaatsen concentreren en zo beter zichtbaar zijn. In deze periode kan het in Kaapstad juist wat fris en regenachtig zijn. 

Ga met ons mee en ontdek Zuid-Afrika!

Ga met ons mee en ontmoet andere singles tijdens een bijzondere single reis in Zuid-Afrika. Of kies voor een groepsrondreis of een fly-drive door dit land. Wij bieden de meest complete reizen door Zuid-Afrika die de allermooiste plekjes van Zuid-Afrika laten zien.

footer-vraaghetdefoxreisleider

Heeft u een praktische vraag over één van onze bestemmingen?

Vraag het de FOX reisleider
Terug naar boven