Zuid-Afrika

Zuid-Afrika Singlereizen

17-daagse single groepsreis Puur Zuid-Afrika

Vertrek: 18-12-2017

Lilian
28-09-2017 - 11:13 uur
Hallo Allemaal,

Leuk dit forum.
Zie dat er al 9 mensen hebben ingeschreven voor
de rondreis op 18 dec.

Heb er zin in ,het lijkt mij leuk om alvast contacten te leggen met medereizigers.
Wie heeft hier ook interesse in?

Zonnige groet, Lilian
Er zijn 21 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 21
RE: Mirjam
08-12-2017 - 20:59 uur
Hoi hoi ,
Net geboekt en daar mee de hekkensluiter van deze reis. Heel veel zin ZA te gaan zien, zon en gezelligheid.
Ik zal mn nummer ook mailen voor de groeps app. Leuk !
Tot snel
RE: Lilian
04-12-2017 - 11:31 uur
Hallo Allemaal ,
Nog even en dan is het zover!

Jeroen heeft een Whats app groep aangemaakt,heb je hier interesse in meld je dan even bij hem.
Het plan is om elkaar bij de Starbucks ,30 meter na de tassen controle te ontmoeten op 18 december.
Heb er zin in,tot maandag.

Fijne Dag ,
Lilian
RE: Lilian
04-12-2017 - 11:31 uur
Hallo Allemaal ,
Nog even en dan is het zover!

Jeroen heeft een Whats app groep aangemaakt,heb je hier interesse in meld je dan even bij hem.
Het plan is om elkaar bij de Starbucks ,30 meter na de tassen controle te ontmoeten op 18 december.
Heb er zin in,tot maandag.

Fijne Dag ,
Lilian
RE: dirk
03-12-2017 - 15:07 uur
hallo reisgenoten.

heb erg veel zin om jullie te ontmoeten en er een leuke reis
ervan te maken.

tot over 15 dagen!!

groetjes Dirk
RE: dirk
03-12-2017 - 15:05 uur
hallo reisgenoten.

heb erg veel zin om jullie te ontmoeten en er een leuke reis
ervan te maken.

tot over 15 dagen!!

groetjes Dirk
RE: John
30-11-2017 - 14:46 uur
Hallo reisgenoten,

Zojuist de reisbescheiden ontvangen.
Het vertrek komt nu snel dichterbij en heb er zin in.

Ik stuur Jeroen een pb met het verzoek mij in de groepsapp toe te voegen.

Gr. John
RE: Natasja
02-11-2017 - 15:50 uur
Hoi,

Ook ik heb deze reis geboekt en er al veel zin in.

Jeroen ik zal je mijn nummer mailen voor de app groep.
RE: Marthin
27-10-2017 - 10:29 uur
Hallo allemaal,

Ik ben inmiddels ook al aan het aftellen en heb er erg veel zin in!

Ik word graag lid van de groepsWhatsApp, ik zal m'n nummer aan Jeroen doorgeven.

Tot over 51 dagen!

Gr. Marthin
RE: Marthin
27-10-2017 - 10:29 uur
Hallo allemaal,

Ik ben inmiddels ook al aan het aftellen en heb er erg veel zin in!

Ik word graag lid van de groepsWhatsApp, ik zal m'n nummer aan Jeroen doorgeven.

Tot over 51 dagen!

Gr. Marthin
RE: Coby
25-10-2017 - 10:04 uur
Hoi allemaal,

Ik heb ook geboekt. Wat leuk dat er al contact is met elkaar, ik zal mijn nummer ook doorgeven voor de Whatsapp groep.

Groetjes,
Coby
RE: Inge
13-10-2017 - 19:43 uur
Hi allemaal,

Ik heb ook geboekt. Ik kijk er erg naar uit. Het aftellen kan gaan beginnen!

Ik zal mijn nummer ook even doorsturen.

Groetjes, Inge
RE: Marieke
10-10-2017 - 13:32 uur
Hey allemaal,

heb geboekt! En heel veel zin in!

Jeroen, ik mail je mijn nummer want ik word graag lid van de whatsapp groep!

Groetjes Marieke
RE: Lilian Gaus
09-10-2017 - 11:00 uur
Hallo Allemaal ,

Leuk dat wij nu met 13 man/vrouw zijn.
Ook ik wilde verlenging ,maar vroegen daar teveel voor.. jammer.
Whatsapp ondertussen gestart ,dank je, Jeroen !
Op een mooie reis met veel bezienswaardigheden,verrassingen,veel plezier en gezelligheid.

Alvast Zonnige Groet,
Lilian
RE: Sonja
08-10-2017 - 19:38 uur
Hoi reisgenoten, ik heb er ook veel zin in erg spannend voor mij de eerste keer alleen op reis.
Ik wilde eerst de verlenging doen, maar vond dat KLM er veel geld extra voor vroeg dus niet gedaan.
Tot 18 december allemaal
RE: Nancy
08-10-2017 - 18:54 uur
Hoi Marieke,

Wat leuk! Ik heb zelf geen verlenging geboekt.

Groeten Nancy
RE: Marieke
08-10-2017 - 17:07 uur
Hoi allemaal,

ik sta op t punt om bij jullie aan te sluiten en deze reis te boeken. Is er iemand die ook de verlening geboekt heeft?

Groetjes Marieke
RE: Nancy
05-10-2017 - 21:21 uur
Hallo allemaal,

Ik heb de reis ook geboekt. Enorm veel zin om een leuke tijd te gaan beleven met jullie!

Groeten Nancy (32 jr)
RE: Jeroen
01-10-2017 - 19:24 uur
De groeps whatsapp is gestart. Stuur mij een prive bericht met je naam en nummer en ik voeg je toe.
Jeroen
RE: Dorien
01-10-2017 - 18:02 uur
Hoi reisgenootjes!

Ik heb deze reis ook geboekt! Heel veel zin in:D

Groetjes Dorien (31 jr)
RE: Edwin
01-10-2017 - 14:49 uur
Van de week ook geboekt en de reis is bevestigd. Viel mij op dat er nog weinig activiteit is van de overige reizigers, maar komt vast nog :)
RE: Jeroen
28-09-2017 - 20:50 uur
Hallo Lilian,

Ruim een week geleden heb ik ook geboekt. Ik heb er zin in. Het wordt mijn eerste keer naar Zuid Afrika.

Groeten
Jeroen

Single reizen Zuid-Afrika - Ga samen op zoek naar de Big Five

Ontdek Zuid-Afrika in zijn puurste vorm tijdens een van de single reizen in ons aanbod. Ga samen met andere singles op zoek naar de Big Five en geniet van de adembenemende uitzichten van de Panoramaroute. Ga met ons mee op een singlereis in Zuid-Afrika en geniet van alle hoogtepunten van dit prachtige land. Van comfortabele lodges tot volledig georganiseerde excursies, wij zorgen ervoor dat het aan niets zal ontbreken.

Een bijzondere singlereis in Zuid-Afrika

Wij bieden meerdere bijzondere singlereizen in Zuid-Afrika. Kies bijvoorbeeld voor een single reis met een combinatie van safari's en een bezoek aan Kaapstad. Of ervaar de vele aspecten van het échte Zuid-Afrika met onder andere een ontmoeting met de bewoners van Soweto. Voor iedere reis geldt dat deze wordt begeleid door een Afrikaans/Nederlandssprekende reisleider die meteen al voor een unieke sfeer zorgt. De reisleider laat alle mooie plekjes zien en leert u misschien wel een paar Afrikaanse woordjes!

U kiest zelf wat u wilt

Tijdens de single reis in Zuid-Afrika worden diverse optionele excursies aangeboden. Kies zelf aan welke van deze optionele excursies u deel wilt nemen. Denk bijvoorbeeld aan paardrijden in Swaziland of een extra gamedrive in het Hluhluwe Wildreservaat. Een aantal excursies zijn al bij de singlereizen in Zuid-Afrika inbegrepen. Per reis geven wij een uitgebreide beschrijving van het programma van dag tot dag. Zo komt u niet voor verrassingen te staan.

Wanneer naar Zuid-Afrika? 

Een vraag die ons vaak gesteld wordt: wat is de beste reistijd voor Zuid-Afrika? Door het aangename klimaat is Zuid-Afrika het hele jaar door geschikt als reisbestemming. Kiest u voor een singlereis in Zuid-Afrika inclusief safari's in het Krugerpark? Dan zijn de maanden april tot en met oktober ideaal omdat de dieren zich dan rondom de drinkplaatsen concentreren en zo beter zichtbaar zijn. In deze periode kan het in Kaapstad juist wat fris en regenachtig zijn. 

Ga met ons mee en ontdek Zuid-Afrika!

Ga met ons mee en ontmoet andere singles tijdens een bijzondere single reis in Zuid-Afrika. Of kies voor een groepsrondreis of een fly-drive door dit land. Wij bieden de meest complete reizen door Zuid-Afrika die de allermooiste plekjes van Zuid-Afrika laten zien.

footer-vraaghetdefoxreisleider

Heeft u een praktische vraag over één van onze bestemmingen?

Vraag het de FOX reisleider
Terug naar boven