Zuid-Afrika

Zuid-Afrika Singlereizen

17-daagse single groepsreis Puur Zuid-Afrika

Vertrek: 09-04-2018

Laurence
11-10-2017 - 16:34 uur
Heyhey!

Ik ben aan het zien om de singlereis Puur Zuid-Afrika te boeken op 09/04/2018, maar ben ook benieuwd wie er aan het zien is of wie het al geboekt heeft! Ik zie vooral vrouwen?
Ikzelf zou alleen boeken en dit is de eerste keer dat ik zover alleen zou reizen, spannend!
Er zijn 17 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 17
RE: Janet
07-03-2018 - 13:39 uur
Hallo allemaal, ik ben benieuwd wie er uit of uit de buurt van Zeeland komt om eventueel mee te kunnen rijden naar Schiphol. Of heeft iemand misschien een tip voor een redelijk geprijsd hotel in de buurt van Schiphol?
Alvast bedankt en groet,
Janet
RE: Daniëlle Wijngaard
07-03-2018 - 13:04 uur
Hallo! Ik heb mij net aangemeld voor de Facebook groep.. want ik ga ook mee! Ik ben Daniëlle, 25 jaar en kom uit Heerenveen. Ben benieuwd om jullie allemaal te ontmoeten en het avontuur aan te gaan. Want het is ook voor mij mijn eerste grote reis, "in mijn eentje". Spreek jullie hopelijk snel op Facebook!
RE: Pascale
20-02-2018 - 03:06 uur
Dag allemaal

Ik heb deze reis ook geboekt enkele maanden geleden, dit is mijn eerste verre reis ook! Zie er enorm naar uit, maar ook wel klein beetje bang voor het onbekende en zeker omwille dat het zo een verre reis is.
Hebben jullie een Facebook groep al? Zouden jullie mij willen toevoegen, want zit nog met heel wat vragen over kledij, malaria pillen etc

Ik ben trouwens een vrouw van 27 jaar, afkomstig uit België, Limburg !!

Groetjes
Pascale baptist
RE: Pascale
20-02-2018 - 03:05 uur
Dag allemaal

Ik heb deze reis ook geboekt enkele maanden geleden, dit is mijn eerste verre reis ook! Zie er enorm naar uit, maar ook wel klein beetje bang voor het onbekende en zeker omwille dat het zo een verre reis is.
Hebben jullie een Facebook groep al? Zouden jullie mij willen toevoegen, want zit nog met heel wat vragen over kledij, malaria pillen etc

Ik ben trouwens een vrouw van 27 jaar, afkomstig uit België, Limburg !!

Groetjes
Pascale baptist
RE: Arjan
23-01-2018 - 21:36 uur
Heej allemaal! :D

Wat leuk dat jullie elkaar al gevonden hebben!, Wellicht ben ik één van de laatste of niet? haha
Ik heb de reis ongeveer 2 maanden geleden geboekt terwijl ik volop in de verbouwing zit van mijn nieuwe woning.... Moet veel gebeuren aan de woning en nog steeds druk bezig, dus extra leuk om naar deze reis uit te kijken! Komt steeds dichterbij :p

RE: Mandy
08-11-2017 - 20:05 uur
Vandaag weer eventjes gebeld :) het was erg druk met de factuur van alle reizen , waardoor het heeeel lang duurt... gelukkig antwoord gekregen. Ik ga definitief mee ! Heeel blij natuurlijk
RE: gerard
02-11-2017 - 19:04 uur
duurt meestal even . heeft met het reserveren van de stoelen van het vliegtuig te maken . vorig jaar moest er opeens extra toeslag betaalt worden voor de stoel in het vliegtuig .
RE: Tiemen
02-11-2017 - 18:54 uur
Ik heb afgelopen zondag geboekt. Op dit moment nog geen bevestiging. Zag al meer mannen geboekt hebben.
RE: Gerard
02-11-2017 - 12:43 uur
Ik heb ook maandag geboekt. Heb al vaker bij fox een reis gedaan kan soms wel meer dan een week duren. Maar de reis is nog steeds te boeken dus dat moet wel goed komen.
RE: Mandy
01-11-2017 - 16:13 uur
Maandag de zuid-afrika reis van 9 april 2018 geboekt. Nu wachten op bevestiging... hoelang duurde dit bij jullie ?? Dit wordt mijn eerste rondreis bij FOX !
RE: Bram
30-10-2017 - 16:20 uur
Hallo Allen,

Ik heb een besloten facebookgroep aangemaakt, dan kunnen we wat makkelijker met elkaar communiceren.
De naam is: Zuid Afrika FOX reizen 9-4-2018
Het is een besloten groep, dus als je je aanmeld zal ik je (buiten kantoortijden) toelaten.
Groet, Bram
RE: gerard
30-10-2017 - 14:54 uur
geboekt en is nu op aanvraag dus wachten op bevestiging
RE: Gerard
24-10-2017 - 18:17 uur
Moet nog eerst van mijn werk nog verlof krijgen. En dan wil ik ook deze reis gaan doen. Als het lukt wordt dit mijn 8x met fox . Gerard m.
RE: Laurence
22-10-2017 - 16:02 uur
Hey!

Leuk nog een Belg (ik ben van Dadizele en 23) :-) ik heb dus beslist.. Ik heb ook geboekt( eerste maal alleen, maar zie het zeker zitten!!) . Ik vind dat een supergoed idee om misschien eens af te spreken samen of misschien een groepje op fb aanmaken?

Groetjesss
RE: Magali
22-10-2017 - 14:59 uur
Hallo!!
Ik heb net geboekt....spannend! Ik kom uit Wuustwezel (België) en ben 28 jaar. Ik heb al enkele groepsreizen gedaan, maar altijd met een vriendin. Dit wordt dus ook mijn eerste 'singlereis'.

Voor we vertrekken, wat nog wel effe duurt :-), zou ik al wel eens met de groep willen afspreken!

Groetjes, Magali
RE: Laurie
17-10-2017 - 14:40 uur
Hoi,

Ik (ook 26) heb afgelopen week geboekt en verwonderde me ook wel over dat er nog maar een man geboekt heeft. Heb er nu al heel erg veel zin in! En alleen reizen is zeker spannend een eerste keer, maar ik ben inmiddels al alleen naar Australië, Costa Rica en IJsland geweest met een groepsreis en mij beviel het steeds erg goed.

Groeten Laurie
RE: Bram
12-10-2017 - 15:07 uur
Hallo Laurence,

Ik heb al geboekt voor de reis op 9 april. Ik ben tot op heden de enige man die geboekt heeft.
Voor mij is het ook voor het eerst dat ik alleen op reis ga (26 jaar).

Ik zie er erg naar uit!

Mvg,
Bram
Terug naar boven